کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

این بلاگ ، مربوط به کانون حرکت های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شمال است و اخبار و تصاویر و فعالیتهای این کانون در این بلاگ قرار میگیرد

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۳۴ - خرابات Ok

دانلود کتاب «پرسش و پاسخ»

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ق.ظ
کتاب «پرسش و پاسخ»، حاوی متن کامل پاسخ‌های رهبر انقلاب به پرسش‌های دانشجویان منتشر شد.

در آستانه سالروز ولادت حضرت علی اکبر (علیه‌السلام) و روز جوان امسال، انتشارات انقلاب اسلامی کتاب «پرسش و پاسخ»، حاوی متن کامل پاسخ‌های رهبر انقلاب به پرسش‌های دانشجویان و دانشگاهیان طی دیدارهای سال ۱۳۷۷ -۱۳۸۲ را منتشر کرد.

یکی از ویژگی‌های رفتاری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای که از سال‌های دور و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و در طول تمام سالیان مبارزه و خدمت در سنگرهای مختلف همچنان ادامه یافته، ارتباط با مردم به ویژه نسل جوان و مخصوصاً دانشجویان و طلّاب است.
ایشان در یکی از این دیدارها فرمودند: «من همچنان از دوره‏‌ى جوانى با قشر دانشجو ارتباط داشته‏‌ام؛ نه فقط ارتباط صورى، واقعاً ارتباطگیری داشته‏‌ام؛ حرف می‌زدم، مباحثه می‌کردم، تعلیم می‌دادم، یاد می‌گرفتم؛ که تا الآن هم ادامه دارد. امیدوارم تا هر وقتى که من زنده هستم، رابطه‏‌ى من با جماعت جوان و دانشجو قطع نشود؛ من این رابطه را دوست می‌دارم.»

    

با توجه به اهمیت این دیدارها و پرسش و پاسخ جوانان با رهبر انقلاب، متن کامل دیدارها طی ۹ سال از سال ۱۳۷۷ تا سال ۱۳۸۲ در قالب کتاب «پرسش و پاسخ» در ۵۲۸ صفحه و با کوشش «علیرضا مختارپور قهرودی» گردآوری و توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است.

علاقه‌مندان به دریافت مطالعه این کتاب می‌توانند جهت سفارش خرید به پایگاه اینترنتی «انتشارات انقلاب اسلامی» مراجعه نمایند.

جهت سهولت دسترسی می‌توانید قابل الکترونیکی کتاب «پرسش و پاسخ» را از لینک زیر دانلود و مطالعه نمایید.

 


فایل‌های ضمیمه:

۹۴/۰۳/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
متین حسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی