کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

این بلاگ ، مربوط به کانون حرکت های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شمال است و اخبار و تصاویر و فعالیتهای این کانون در این بلاگ قرار میگیرد

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۳۴ - خرابات Ok

گزارش اردوی جهادی عید نوروز 95

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ

بسمه تعالی

با عرض سلام و درود و تبریک به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت باسعادت امام محمدباقر(ع) و همچنین فرارسیدن سال جدید؛مفتخریم خدمتتان عرض کنیم که اردوی جهادی کانون حرکتهای جهادی دانشگاه شمال(حوزه بسیج دانشجویی شهید غروی) در ایام تعطیلات عید نوروز در یکی از مناطق محروم استان هرمزگان برگزار گردید و باری دیگر سعادت خدمت به هموطنان عزیزمان نصیب ما شد...

این گروه در تاریخ 24 اسفند ماه 94 از مازندران به سمت استان هرمزگان و شهر بندر لنگه(روستای سورو) اعزام شدند و تا 6 فروردین ماه 95،توفیق خدمتگزاری به مردم این روستا را در بخشهای عمرانی ، فرهنگی ، هنری ، آموزشی ، اقتصاد مقاومتی ، ورزشی داشتند.

در بخش عمرانی موفق شدیم پروژه ساخت 14 سرویس بهداشتی را به اتمام برسانیم و همچنین بخشی از ساخت خانه ایتام این روستا هم توسط جهادگران عزیز به انجام رسید.

کمیته فرهنگی و آموزشی با برگزاری کلاسهای آموزش قران ، حفظ قرآن ، برگزاری ویژه برنامه سال تحویل با حضور اهالی ، آموزش نقاشی ، اهدای جوایز و کتاب و بسته های فرهنگی به اهالی، وظایف خود را انجام دادند.

هم چنین در بخش پزشکی نیز، ویزیت رایگان اهالی روستا و روستاهای مجاور و پخش داروی رایگان بین اهالی در دستور کار قرار داشت که با موفقیت به اتمام رسید.

در بخش هنری اردو نیز تیم هنری، وظیفه رنگ آمیزی مدرسه و دیوار نویسی را عهده دار بودند که این بخش نیز با موفقیت انجام شد.

کمیته اقتصاد مقاومتی تلاش خود در راستای امکان سنجی حمایت از صنایع دستی روستا متمرکز کرده بودند و پیگیریهای لازم در حال انجام است.

و در انتها نیز در بخش ورزشی، تلاشهای اعضای کمیته به آماده سازی فضایی برای والیبال،برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال بین اهالی و آموزش رشته ورزشی دارت ختم شد.


در پایان لازم است که یک خداقوت جانانه به اعضای گروه بگوییم و ثواب این خدمات ناچیز را در صورت مقبول شدن در درگاه خداوند متعال هدیه میکنیم به پیشگاه ولی عصر(عج) و نایب برحقش،امام خامنه ای(حفظه الله)

به امید ظهورش...


ا

۹۵/۰۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین لشکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی