کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

این بلاگ ، مربوط به کانون حرکت های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شمال است و اخبار و تصاویر و فعالیتهای این کانون در این بلاگ قرار میگیرد

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۳۴ - خرابات Ok

معاون اول قوه قضائیه در گفت و گو با بسیج سازندگی:
سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه بسیجیان جهادگر حقیقتا بی توقع هستند و در عوض بالاترین دغدغه را دارند، اظهارکرد: اجر خدمات بی منت و بدون چشمداشت بسیجیان جهادگر به مستضعفین ساکن در مناطق محروم را تنها خداوند می تواند محاسبه کند.

معاون اول قوه قضائیه در گفت و گو با خبرنگار بسیج سازندگی با بیان اینکه رسیدگی به مستضعفین و طبقات محروم جامعه از جمله مهمترین اهداف انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بود، گفت: جوانانی که با برگزاری اردوی جهادی در نقاط دور افتاده و محروم به صورت داوطلبانه و خودجوش رسیدگی به نیازهای مستضعفین را دنبال می کنند در حقیقت به یکی از مهمترین اهداف بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی عمل کرده اند.
ادامه گزارش در ادامه مطلب



حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای فزود: من معتقد هستم بسیجیان جهادگری که بدون نام و نشان و منفعت مادی با تحمل سختی ها و مرارت های زیاد برای خدمت رسانی راهی روستاهای دورافتاده می شوند خالص ترین قشر از جامعه را تشکیل می دهند.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه بسیجیان جهادگر حقیقتا بی توقع هستند و در عوض بالاترین دغدغه را دارند، اظهارکرد: اجر خدمات بی منت و بدون چشم داشت بسیجیان جهادگر به مستضعفین ساکن در مناطق محروم را تنها خداوند می تواند محاسبه کند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای خاطرنشان کرد: جهادگران روح بزرگی دارند و امثال بنده نمی توانیم پیامی برای آن ها داشته باشیم. برعکس، این جهادگران و بسیجیان فعال در مناطق محروم هستند که باید به امثال من عمل به وظیفه و تکلیف و خدمتگزاری به مردم را یادآوری کنند.


۹۴/۱۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
متین حسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی