کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

این بلاگ ، مربوط به کانون حرکت های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شمال است و اخبار و تصاویر و فعالیتهای این کانون در این بلاگ قرار میگیرد

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۳۴ - خرابات Ok

مصاحبه با جهادگر علی اصغر غلامی

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ

با سلام و درود خدمت همه جهادگران و بازدید کنندگان عزیز
پس از مدتی وقفه و کش و قوس های فراوان بالاخره مصاحبه ای با یکی از بچه های جهادی ترتیب دیدیم که دنبال کردنش خالی از لطف نیست...
این بار به سراغ آقای علی اصغر غلامی مسئول زحمت کش پشتیبانی دو اردوی جهادی اخیر گروه جهادی کایرون میریم و دور جدید مصاحبه با جهادگران رو با ایشون کلید میزنیم.



برای مشاهده متن کامل مصاحبه با این جهادگر به ادامه مطلب بروید...



با سلام خدمت شما دانشجوی جهادگر ، لطفا خودتون رو معرفی کنید.
آقای علی اصغر غلامی قادی فرزند محمود نوه غلامعلی نتیجه علی اکبر نویره غلام ندیده اسحاق هستم از دانشکده فنی و حرفه ای امام محمد باقر(ع) ساری و رشته مقدس معماری در ضمن ساروی و قادی کلایی هستم
 و البته مسئول گروه جهادی دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) هم هستند ایشون

چندبار به اردوهای جهادی رفتی و چکاری میکردی؟ (مکانش کجا بود ؟ )

3بار

1.روستای چالو واقع در کیاسر

2.روستای پرنیمه واقع در خمیر

3.روستای نیچکوه واقع در نوشهر

4.خدا می داند
بیشترین کاری که تو چشم میخورد تلاش کردن برای کار نکردن بود.



اردوی جهادی هایی که رفتی چه حس و حالی داشت ؟

حسی نداشتم.


تو و چند نفر دیگه از دوستان جهادی یه روستای دور افتاده رفته بودین ، اون منطقه چطور بود و اگه خاطره ای از اون روستا داری برامون بگو

تصور اینکه هنوز هم چنین مناطق محرومی در کشور وجود داره برام سخته.

خاطره خاصی به ذهنم نمیرسه ولی از تمام دوستانی که پرنیمه باهم بودیم میخوام که بنده رو حلال کنن چون دلیل اسهال شدنشون نحوه آشپزی من بود.البته از حسین و امیرعلی و شیرزاد و لشکری معذرت خواهی ویژه میکنم بخاطر اینکه یه شب که خیلی خسته بودم فاز گرفته بودن یه کلاسو نقاشی کنن بعدش از منی که خیلی خوابم میومد درخواست چایی کردن منم که حال نداشتم چایی دم کنم نسکافه اون روزو که توش چند عدد مگس فوت کرده بودن براشون گرم کردم و البته خیلی برام جالب بود که با چه لذتی میخوردن و داعم از من بخاطر این لطفم تشکر میکردن.حلال بفرمایید...



فضای روستا چطور بود . مردمش چه برخوردی داشتن؟
از فضای روستای پرنیمه خیلی خوشم اومد.مردمی با جیب های تهی ولی بسیار ثروتمند از سخاوت.

فکر میکردی یه روز به همچنین جاهایی بری؟

آره


چه چیز باحال و چه تجربه ای تو این اردوهای جهادی کسب کردی؟

فکر میکنم آشپزیم تو این اردو ها خیلی خوب شدش.


چی شد که که به اردوی جهادی نوروز و بعدش برای تابستون رفتی ؟

اول جو گیر شدم بعدشم معتادش شدم که باعث شد تابستونم برم.


تعریفت از حرکت های جهادی؟

خودسازی به شرط سختکوشی برای هدفی عالی.


دوست داری دوباره در قالب اردوی جهادی به اون روستاهایی که رفتی بری؟

اگه امکانش باشه حتما میرم.


نظرت درباره یسری افراد تو فضای جهادی:

صابر نظری=یک جهادی واقعی

مهران احمدی=فرمانده داعش

علی جعفرپور=پسر عموی حسین

سجاد پاشاپور=تو عروسی ها خیلی کاربرد داره

امیر عباس درزی=به دنبال مکانی برای خواب

عبدالله کمالی=اگه یه خرده به پسر عموش میرفت قابل تحمل بود

محمد حسین جعفرپور= مرد شماره یک من

محمدباقر اباذری= معاون فرمانده داعش

سجاد الهی=فک کنم پارتی داشت راش دادن تو جهادی

امیرحسین لشکری=مردی با ایده های فراوان

مصطفی باقری=وِشنا

ایمان ستاری=جهادی های بعدی هم کاش که ببینیمش

محمد قاسمی=خیلی خوب بیل میزنه

محمدعلی فخرایی=اینجا نمیشه بگم،بعدا خصوصی براتون توضیح میدم

محسن حسینی=با مرام

متین حسنی=...چیزی نگم بهتره...


به نظرت اردوهای جهادی تو مناطق محروم باید وجود داشته باشه یا یه کار بیهوده هست؟

اگر این حرکت تداوم داشته باشه کار مفیدی هستش.


ممنون و سپاس از وقتی که برامون گذاشتی

خواهش


نظرات  (۵)

۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۸:۰۳ امیرعباس درزی
جااب بود
خسته نباشی
دهنت سرویس اخشار عوضی
۰۱ بهمن ۹۹ ، ۰۲:۰۳ یاسر عرب خزائلی

کارت عالی بود بچه محل عزیزم بینظیرید...کمک رسانی به مردم و حتی فقیر تو خون شما از پدر بزرگ خدابیامرزت به ارث بردید، الهی خیر ببینی داش اصغر عزیز

۰۱ بهمن ۹۹ ، ۰۲:۰۸ یاسر عرب خزائلی

داداش اصغر خیلی آقایی کلی حال کردم خداییش، موفق باشی و ان شاءالله روزی برسه بهترین جایی که لایقشی برسی❤👌👏❤🌹

۱۵ تیر ۰۱ ، ۱۴:۴۵ گل بوته(جد علی اصغر)

سلام علی اصغر!!!

گلابی جان بعد چندسال عکستو دیدم! خیلی خوشحال شدم!البته این متن برای ۷سال پیشه ولی گفتم شاید بخونی. عجب مدل مویی(مدل رشتی) خخخخخخخ. دمت گرم نمیدونستم ازین کاراهم میکنی.اگه بدونی چقد دلم واسه اون دوران دبیرستان شریف تنگ شده.البته شعورت اونموقع درحد جلبک بود الان هم فکرنکنم تغیرکرده باشه خخخخخخ

ولی جدای از شوخی خیلی باهات حال کردم ما یه علی اصغر بیشتر نداشتیم که از** رشت**اومده باشه شهرکرد! بخشید !بخششید! سارری!

امیدوارم هرجاهستی خوش و موفق باشی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی