کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

این بلاگ ، مربوط به کانون حرکت های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شمال است و اخبار و تصاویر و فعالیتهای این کانون در این بلاگ قرار میگیرد

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۳۴ - خرابات Ok

کانون حرکت های جهادی که زیرمجموعه حوزه بسیج دانشجویی شهید غروی دانشگاه شمال است مشتمل بر 3 بخش اصلی: اردوهای جهادی - سبک زندگی - پژوهشی و اقتصاد مقاومتی است.


بخش سازندگی و کارآمدسازی حوزه بسیج دانشجویی شهید غروی از سال 1387 در دانشگاه شمال با برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم شروع به فعالیت کرد.

از جمله اردوهای جهادی برگزار شده توسط این مجموعه می توان به : اردوهای جهادی  به مناطق محروم استان مازندران و شهرستان آمل 87-90، مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی 91، روستای رزکه آمل 92-93، روستای کنسپا چمستان نور 93 ، روستاهای محروم شهرستان بندر خمیر استان هرمزگان که مستند این اردوی جهادی نیز در دو قسمت از شبکه 3 سیما در تابستان پخش گردید 94 ، روستاهای محروم هزارجریب نکا 94، روستاهای محروم استان کرمانشاه 94، روستاهای محروم بخش کجور شهرستان نوشهر 94 اشاره کرد.

بر خلاف اکثر دانشگاه های کشور مجموعه کانون حرکت های جهادی فقط در بحث اردو های جهادی فعالیت نمی کند و پای خود را فراتر از این موضوعات گذاشته است و به دو بحث اصلی که در فرمایشات رهبر انقلاب بسیار به آن تاکید شده تحت عنوان دو کلید واژه فرهنگ و اقتصاد نیز می پردازد.

در مقوله فرهنگ ، کانون حرکت های جهادی دارای بخش سبک زندگی می باشد که اهم فعالیت آن بر روی فرهنگ و نگاه دانشجو به زندگی و شکل خلق آن توسط دانشجو می باشد که در قالب برگزاری همایش های گوناگون ، نمایشگاه ،گالری و غیره... در محیط دانشگاه به آن می پردازد.

در مقوله اقتصاد هم کانون حرکت های جهادی با توجه به وجود دانشجویان به عنوان مغز های متفکر یک جامعه از دانشگاه های مختلف کشور و وجود اساتید اندیشمند در دانشگاه های مختلف به این مهم در بخشی به عنوان پژوهشی و اقتصاد مقاومتی می پردازد.