کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

اردوهای جهادی ، سبک زندگی ، پژوهشی اقتصاد مقاومتی

کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال

این بلاگ ، مربوط به کانون حرکت های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شمال است و اخبار و تصاویر و فعالیتهای این کانون در این بلاگ قرار میگیرد

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۳۴ - خرابات Ok

نظرسنجی لوگوی گروه جهادی دانشگاه شمال

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

سلام به دوستان جهادی

یک نظر سنجی در این پست درباره لوگوی گروه جهادی میخوایم بذاریم و هر کدوم از لوگوها که از نظر شما دوستان جالبتر باشه و رای بیشتری بیاورد به عنوان لوگوی گروه  جهادی کانون حرکت های جهادی دانشگاه شمال انتخاب خواهد شد

در اینجا جا داره یه توضیح مختصر درباره نام انتخاب شده برای گروه جهادی بدم

- *کایر* kayer - یک واژه ی مازندرانی هست به معنای همکاری و همیاری و کاری که بدون توقع و چشم داشت انجام بشود

هدف اصلی یک گروه جهادی این است که به یاری مردم مناطق محروم بشتابد و با همکاری مردم مشکلات روستا را بدون هیچ مزد و چشم داشتی حل کند

با مشورت کردن با چند تن از دوستان و بررسی گزینه های مختلف تصمیم بر این شد برای نام گروه از یک واژه ی بومی به نام * کایِرون* استفاده بشود


حالا شما دوستان با توجه به لوگوهای طراحی شده به یکی از لوگوها در قسمت نظرات رای بدین

مهلت این رای گیری هم تا تاریخ ۱ شهریور یعنی به مدت یک هفته خواهد بود

نظرات  (۸)

سلام
به نظر من لوگوی شماره 2 زیباتره. شاید قشنگتر نباشه!
سلام
به نظر من 2 و 4  بهتر از بقیه هستش
سلام
به نظر من لوگوی شماره 5 
سلام نظر من گزینه 2
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۷ امیرعباس درزی
به نظر من شماره ی 4
2
2 و 4
پاسخ:
پاسخ تان بعد از اتمام نظر سنجی میباشد.
نتیجه اعمال شده است.
سپاس

به نظر من ۵

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی